15 lipca 2014

Kartonowe domki - DIY



Karton i drewno to według mnie najlepsze tworzywa z których są robione zabawki. Ten pierwszy jest łatwo dostępny i daje niezliczone możliwości. TU możesz zobaczyć wszystkie moje kartonowe inspiracje, od szaf , poprzez kostiumy dziecięce do instrumentów muzycznych. Z kartonu można zrobić wszystko!!! 

 W domu obok wymieniają meble, nasz pies zaalarmował podjazd wielkiej ciężarówki, która to odbierała śmieci i w tym też kartony. Jak wścibska sąsiadka wyjrzałam i na widok pustych już kartonów zaświeciły mi się oczy. Jedna z najprostszych rzeczy jaką można zrobić to oczywiście domki dla dzieci, na sam pomysł w domu rozległ się pisk radości.
Czy znacie osobę która w dzieciństwie nie bawiłaby się w dom? Znacie dziecko które nie chciało by wałkiem malować "elewacje" ? Zabawa z kartonami to zajęcie na cały dzień ( łącznie ze sprzątaniem). Bałagan nie do opisania, jednak warto było. Przed snem usłyszałam " kocham Cię mamo jak do gwiazd, kocham Cie najbardziej jak budujemy takie kartonowe domy".

Do stworzenia własnego kartonowego domku potrzebujesz:

- ołówek (by zaznaczyć takie otwory jak okna, czy drzwi)
- nożyk do cięcia
- Szeroka taśma izolacyjna (do dekoracji i usztywnienia)
- opcjonalnie farba i wałek






















9 komentarzy:

  1. Wow. Super. Mi się szykuje zakup lodówki więc pozostaje liczyć na to że będzie opakowana w karton. Nie omieszkam zbudować z Kubą domek :D

    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno będzie w kartonie :) i to jakim... Z góry życzę udanej zabawy, tylko uważajcie na podłogę :)

      Usuń
  2. Kobieto Kocham twoje pomysły i poczucie smaku we wszystkim co robisz z dziećmi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne te domki i tak spersonalizowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starożytny monogram można wydrukować z tej strony http://www.weddingchicks.com/freebies/custom-monograms/mini-antique-monogram/
      dodając własną literkę i kolor. To fajna dekoracja do pokoju, lub na drzwi dziecka, sprawdza się również na zaproszenia jak i dekoracje urodzinową. :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. ale pieknie umyłaś podłogę ;)

    a przede wszystkim - jestem pod wrażeniem
    nie tylko fajna zabawa dla dzieciaków ale te domki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe podłoga była prawdziwym wyzwaniem :) Wojtek zabrał dzieci na basen, a ja myłam, moczyłam, skrobałam i jeszcze raz myłam, mo.... i tak bez końca, no ale cóż, tylko ja mogę być tak głupia, że w rękawiczkach nie maluje bo nic nie czuje, foli też nie mogłam rozłożyć bo co za przyjemność malować gdy folia przykleja się i zwija pod nogami. Więc wolałam szorować ;)

      Usuń
  5. Prześliczne domki! Dające mnóstwa zabawy dzieciom. Gdybyś potrzebowała kolejnych kartonów, które umilą twoim dzieciom czas, zapraszam: https://karinaopakowania.pl/kategoria-produktu/lubianka-tekturowa-na-owoce/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Podaj dalej! Twoja rekomendacja bardzo mnie ucieszy